13 Aralık 2014 Cumartesi

5 KEYS TO ASYMMETRIC SPEED AND TEAMWORK





ASİMETRİK 

HIZ 

VE TEAMWORK 

İÇİN 5 ANAHTARLARI

hükümdarlık J / 80 Dünya Şampiyonu onun ruhu tekne rekabet daha rüzgardan daha hızlı gitmek yapar nasıl ayrıntıları.
   
karınca senin Asimetrik Balon dışarı daha fazla hız elde ve yelken bu tür daha rahat yarış olunur? Bu asimetrik olan bir teknede olsun, geleneksel simetrik spinnaker'lar ile hız tüm bilgiler boşa olmadığını, ilk kapalı, hatırlamakta yarar var. Birkaç tesislerinde oluk iki tür altında hızlı olduğu kanıtlanmıştır.
Rüzgar yelken zaman listenin en ileri teçhizat çekiyor. Daha net rüzgara uzak mainsail gelen spinnaker projeleri, çünkü yalnız bu boatspeed üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir. Yeni başlayanlar için patrisa inmek. Eğer sen ters ön-arka ve-bend (biz bu "tersini" teçhizat diyoruz) oluşturmak o kadar çok kolay değil emin olmak için onu hafifletilmesi sonra görme kadar teçhizat isteyebilirsiniz. En tekneler ise, bu durumda önce backstay çok azaltabilir bulacaksınız.
Hala teçhizat uzak ileri almak için, ileri teçhizat çekin için jib mandarı kullanın. Flok veya cenova aşağı gelir sonra, okçu uydurma yapışma için halyard kanca ve ileri teçhizat biler. Sen kulesi gidecek ne kadar uzağa iletmek şaşıracaksınız. Onların pruva üzerinde rulo-furling sistemlerini kullanan teknelerde, bunun için jib mandarı kullanamazsınız, ancak sonra sizin pruva furl, sen gerginlik pergel yaprak can, senin genoa dışarı bolluk çekin hangi ve teçhizat can not ileri. Benim J / 105, ben o zaman, gerilim hem pergel sayfaları çok durgun olduğunu noktaya patrisa kolaylığı. Bu ileri teçhizat üst taşır ve patrisa kadar snugs.
İkinci önemli bir tekniktir (ayrıca spinnaker'lar her türlü için geçerlidir) ayrıca spinnaker ve mainsail arasındaki mesafeyi artırmak için yelkenleri trim olan rüzgar hızı maksimize etmek. Giyotin hedefi balon kaldırın ve ana uzak yüzer izin, mümkün olduğunca sayfasını kolaylaştırmak olmalıdır. Ayrıca rüzgarüstüne tekne topuk Asymmetrics'ten ile teknelerde, üzerinde bu tekne rüzgarüstünde LUFF projeleri nedeniyle balon ana ayrı yardımcı olur. Eğer hava dolu tüm mürettebat ile bir asimetrik filo yelken rüzgar üst tekneler görmek nedeni budur.
Üçüncü anahtar Spinnaker en çakmak hattı döşeme dikkat etmektir. Ben simetrik oluklar ile yarışçılar sürekli Tepesi asansör ayarlamak neden sık sık merak, ama sonra, bir asimetrik olan, benzer bir etkiye sahiptir ayarlayarak beri, çakmak hattı ile aynı şeyi unutmak. Bir asimetrik bir orsa kontrol etmek çok kabarık ya da zor gelirse, çakmak hattı sıkın. Bu LUFF düzleşir ve yelken ileri taslak hareket, aşağı-ki bunu yerleşir Ben daha çabuk doldurur, çünkü bir dizi ya da Kavança için biraz sıkı yapışma hattı var gibi neden.

PETER MCGOWAN
Bu, çakmak hattı hafifletilmesi rüzgarüstünde tekne topuk ve rüzgarüstünde sizin asimetrik bir LUFF yansıtarak hızlı yelken kolay ve düşük bulunuyor.
Biz hız ve yelken basınç artar inşa sonra, biz genellikle oluk uzakta ana gelen yüzer ve rüzgarüstünde döndürmek için izin yapışma hattı hızı deneyin. Ben bir asimetrik bu etkiyi diyoruz "LUFF açılış." Orsa açılır ve yelkenli tekne uzak kaldırdığında, luff üst bölümleri daha baskı, ve orsa biraz eğrilik düzleştirir. Balon içinde basıncı ve daha rüzgarüstüne dönen ve ana yelkeni ayrılmasını ise sabit kalır, çünkü bu, Tamam.
İşte yapışmayan-hat gerilimi için genel bir kural var: tack hattı rüzgaraltına veya yelken orsa kararsız hale gelirse, çakmak hattı sıkmak için açılı ise; çakmak hattı rüzgarüstüne açılı ve üst LUFF açmak için denemek istiyorum eğer, çakmak hattı kolaylığı.
Bir asimetrik ile rüzgar hızında dördüncü önemli faktör ana yelkeni Döşeme nasıl. Birincil kural ana overtrimming kaçınmaktır. Orsa kırmak ve kırılma durana kadar sonra onu getirmek için başlayana kadar ben ana kolaylaştırılması basitçe Döşeme kontrol edin.
Vang Döşeme da önemlidir: Larchmont, NY (benim yeni tekne bizim ilk regal) de Yelken Dünya NOOD bizim J / 105 günü, biz rüzgar yavaş. Biz, vang gerginlik ile denediği daha biz normalde geleneksel balon ile bir teknede olur daha o kolaylaştırılması hızı toplayıp kadar sorunun ne olduğunu çözemedim.
Ağırlık yerleşimi de önemli olduğunu, ve ben daha önce de söylediğim gibi, bizim tekneye anahtar hareket spinnaker proje rüzgarüstünde mürettebatı konumlandırmak için. Aynı zamanda, bizim ön-arka ağırlık ve-yerleştirme odaklanmak. J Tekneler tasarımları Çeşitli çok dolu yay ve ileri rüzgaraltı ağırlık gibi var. Ben de bu diğer tekneler bir sürü hızlı olması için buldum. Yıldız ve Etchells Örneğin, sık sık shrouds önünde bir crewmember bakın. Ağırlık yerleştirme hedefi ıslatılmış yüzeyini azaltmak için, ama çok fazla yay pulluk veya kontrolünü kaybetmek değil. Bir Lazer olarak, ileriye kilo tutmak hızlı, ancak kontrolü kaybetme ve ıslak alma riski.
asimetrik bir ekip olarak mürettebat düzenliyor ile hız tüm fark rüzgar yapar beşinci faktör. J / 80 yelken yaparken, her tayfasıydım önemli bir konuma kapsar, ancak daha büyük bir tekne, aynı dört alanları kapsayacak şekilde mürettebat bölebilirsiniz.
Birincisi, gözcü, bizim rekabet pozisyon ve hız hakkında bilgi hepimizi tutar: İlk pozisyon olan iş aşağıdaki kritik kararlarına yardımcı olmak gözcü / taktik, o olduğunu. İkincisi, o tekneler belirli bir tekne veya gruba bizim teknenin hızı ve açı hakkında bilgi, kaptan beni sağlar. O, biz açı ve daha hızlı ya da daha yavaş olsanız düşük ya da yüksek olup olmadığınızı söylerim. gözcü ayrıca herhangi bir rüzgar gölgeler açık ve ücretsiz bizim şeritten tutmak için, ve leeward işareti gelen windshifts veya farklı yelken açıları yararlanmak için nasıl nasıl taktik kararlar, yardımcı olur.
İkinci pozisyon asıl işi kaptan leeward işareti en iyi VMG için optimum yelken açıda tekne yelken yardımcı olmaktır balon düzeltici, o. Giyotin hedefi yelken kırılma luff olmadan mümkün olduğu kadar hafifletti sayfasını tutmak olmalıdır. Aynı derecede önemli bir iş sürekli kağıda ve yelken basınç kaptan bilgilendirmektir. O defalarca yelken ne kadar ya da ne kadar az basınç anlaşılacağı zaman düzeltici tavsiyesi en yararlı buluyorum. O, "en küçük düşmek izin, ben çok baskı var." "Hadi biraz daha deneyelim, ben yelken baskı kaybediyorum", örneğin, söylemek veya olabilir Daha büyük teknelerde, düzeltici pozisyon değirmeni ve düzeltici dümenci ile iletişim sırasında optimum trim yelken tutmak için birlikte çalıştığı, bir takım çaba olur.
Asimetrik teknelerde, herhangi bir zamanda jibe hazır olmak parkur saldıran anahtar faktördür. Üçüncü mürettebat pozisyonu olduğunu, işi en kısa sürede biz önceki manevra tamamlandı olarak hazır olduğundan emin olmaktır 2 Nolu düzenleyici, bir. Bu özellikler şunlardır: Geçerli balon levha sorunsuz ve tamamen tükendi özgür olmalıdır 1.; 2. İkinci düzeltici, yeni kağıda, yeni levha verimli ve hızlı bir şekilde kesilmiş olabilir hangi bir yerde olmalıdır; 3. Yeni balon levha yay minber açık ve hızlı bir Döşeme hazır genoa (6 ila 8 metre kadar iyi is etrafında), yukarı yüksek.
Kavança sırasında, eski levha çalışma balon düzeltici o levha ile kalır. Onun işi emin clew yeni sac yeni Kavança hızla kesilmiş olabilir, böylece basınç onun levha kapalı olduğundan emin olmak için daha sonra genoa için yüzer ve yapmaktır. İkinci düzeltici hızla spinnaker dolum amacıyla yeni sayfada mümkün olduğunca hızlı çeker. Sağ balon doldurur sonra, o, normalde yeni Kavança için seçilen açı düzgün Döşeme ayarlamak için tekrar kolaylığı edeceğiz.
Dördüncü iş skipper's-için leeward işareti hızlı VMG tekne yelken olduğunu. Bu düzeltici ve gözcü tarafından kendisine verilen bilgiyi asimile etmek onun işi. Bazı yarışçılar taktik taktik kararlar temsilci; Diğerleri kendileri için bu kararları. Ne sayar, aynı zamanda, kaptan parkurunda teknenin konumunu savunur iken boatspeed ve VMG maksimize olmasıdır.
Sadece bir simetrik uçurtma ile olduğu gibi Özetle, biz, koşmak aşağı tekne almak için bir ekip olarak birlikte çalışırlar. Kaptan diğerlerinden sürekli geribildirim arar. düzeltici yelken açı değerlendirilmesi ve basınç üzerinde duruluyor. İkinci düzeltici biz her zaman bir sonraki hareket için hazır olduğunuzdan emin kılar. Ve taktik ve gözcü yardım bizim rekabet ve sonraki işareti için en iyi konumundaki tekne tutmak.
İşte birkaç diğer basit ama önemli downwind ipuçları: Bir yarış öncesinde, rüzgara karşı ve rüzgar koşulları ve rüzgar açıları iyi bir fikir geliştirmek için erken çıkmak. Bir rüzgâr işareti içine giderken bir asansör veya bir başlık üzerinde iseniz, kendinize sorun. Yani sen-tipik koşmak, başlı uyuşmak aşağı çekmek istiyor çakmak hangi karar vermenize yardımcı olacaktır. Ve görme leeward işareti yardımcı bir el taşıyan pusula kullanımı ve daha sonra jibe ne zaman belirler.
Temizleyin havayı tutmak ve filo altında yelken önlemek için çalışıyoruz; Asimetrik teknelerde bu tuzağa siz ve sizi battaniye arkasında tekneler için kolay. Eğer jibe zaman, bunların her biri saymak yapmayı deneyin. Eğer vardiya yararlanmak gerekir iken uzakta bir kayıp, Her uyuşmak sonuçları, sadece jibing uğruna jibe kalmaz. Bir J / 1,5 mil ayağında 105, iki ekstra jibes size en az dört tekne uzunlukları mal olacak.
Asimetrik boatspeed ve ekip çalışması Benim son düşünce İnanç ve farklı şeyler denemek için korkmayın gerektiğidir. Yelken hızlı yolu anlamaya yardımcı olmak için speedo veya GPS kullanın. Ayrıca, rüzgar yelken açıları kaydedin. Sizin ekip üzerine inşa yanında, uygulamada bu tür bir yarış sırasında rüzgar, windshifts uyum, ya takip için çalışıyoruz değerli olan, içgüdüsel bu açıları bulmak için size öğretecektir.
Etiketler:

Hiç yorum yok: