27 Aralık 2012 Perşembe

YENİ YIL HEPİMİZE SAĞLIK,ESENLİK,ZENGİNLİK VE İNSANLIĞA EVRENSEL DEGERLER GETİRSİN,


Doksan yaşını yaşamak.
Yetmiş yaşımda doksan yaşının yaşamını yaşıyorum.
Şimdiki durum bu,çevremin beni zorunlu tuttuğu yaşam tarzı.
Şartlar bu mecbursun diyorlar,oysa ki hiç de mecbur değilim beni tek mecbur kılan kendimi bu işle sorumlu hissetmem.Yoksa kendimi yaşatabilmekten başka bir mecburiyetim olduğunu sanmıyorum.Sorumluluk ile zorunluluk  arasındaki ince çizgiye rağmen, bunların birlikteliğinin getirdiği bir ahlak söz konusu.
Doğrusu benim yetmiş yaşını yaşamam ve benimle birlikte olanların benim yaşamımı paylaşmaları,benim doksan yaşımdaymış gibi yaşamam değil.
Hiç kendi hayatım olmadı,
Hep başkalarının yaşlarını,hayatlarını yaşadım onları yaşatmak için,
Dışarıdan bakınca sanki hep kendi yaşamımı yaşamışım gibi özgür görünmemi  anlıyorum.
Çünkü ben başkaları için yaşadığımı hiç öne çıkarmadım.

YENİ YIL HEPİMİZE SAĞLIK,ESENLİK,ZENGİNLİK VE İNSANLIĞA EVRENSEL  DEGERLER  GETİRSİN,

Erkut Soysal
27-12-2012
2012 nin yorumu.

Hiç yorum yok: