7 Eylül 2011 Çarşamba

Özür dileriz.

7 gündür denizdeydik,evvelsi gün Mürefte den çıktık yola,rotamız Silivri,yelken motor Kalamış yolundayız,hızımız 6 knt civarı,teknemiz 9 metrelerde klasik, ağaç bir tekne,peşimizden bir gulet belirdi 07.00 sularında, uzun ,oldukça kaliteli bir tekne,8-9 knot bir hızla bir süre sonra aynı rotada bize yetişti,4 mil kadar açıktayız kıyıdan ve deniz bomboş,30-40 m kadar iğnecikten yaklaştılar,başladılar bağırmaya,bir şeyler anlatmaya çalışmaya,önce ne istediklerini anlamadık,rotamızda devam edip yaklaşmasını bekledik,hoş sonra da ne yaptığını ne istediğini anlamadık ya,önce sancak bordamıza 50 metre kadar yaklaştılar,yine ne söylediklerini anlamayınca kendilerine yaklaşmak istedim,tay gibi tekneleri aniden karar değiştirip arkamızdan dolaşıp iskelemize geçtiler,bu sefer de iskelemizde bağırıp çağırmaya başladılar,gene tabii bir şey anlamadık,telsizi işaret etmeğe çalıştım kendilerine ama sanırım anlamadılar,ben anons ettim duymadılar,arkadaşlarım duymuşlar,bağırıyorlar küfrediyorlarmış,niye yolumuzu kesiyorsun ,yol vermiyorsun diye,ben 6 knt onlar 9 knt arkadan geliyorlar ve bana yolu boşalt diyorlarmış,4 mil açıkta.
Duyan gören,tanıyan varsa iletsin,cahillik işte ,bizi affetsinler vesselam.....

Hiç yorum yok: