12 Ekim 2010 Salı

GÖZTEPE SPOR KULÜBÜ DENİZCİLİK ŞB.DERNEĞİ

Sevgili Göztepeliler,


Sizlere canımızı acıtan geçmişi birazcık hatırlatıp konuya öyle girmek istiyorum.


2002 yılında,
bu yönetim dönemindeki başkanımızın vefatı nedeni ile konuya tekrar eğilmemle öğrendiğim,
rahmetli başkanın görev süresince gerekli genel kurul ve beyanları ilgili mercilere yapmadığı için,
dernekler masasınca,en son benim verdiğim beyanların esas alınması nedeniyle yasal işleme muhatap olduğumu bilmenizde fayda umuyorum.


Bu tarihe kadar iki yönetim devresi süresince yönetim kurulunda görevli olmadığım halde dernekler masasına ulaşmış en son ,bana ait görev süremi kapsayan beyandan yola çıkılarak ,95 yılında görünen başkan olarak sadece bana ulaşabildiklerinden,vefat eden başkanın eksiklerinden sorumlu olarak yargılandım.


Yönetimde bile olmadığım bu sürecte gerekli yasal prosedürler yerine getirilmemiş olduğundan,açılmış olan derneğin feshi davasına 95 yılındaki yönetim devresi Yönetim kurulu başkanı olarak katılmak gibi ağır bir görevi yerine getirmek zorunda kaldım.


O günkü acımla, bazı arkadaşlarımın ,görevleri olduğu halde kulübe ilgisizliğini anlatabilmek ve derneğe fesih davasının açılmasına neden olmalarını kınamak amacı ile kullandığım bir deyişe alınganlık gösterenler oldu.Ama beni şimdi  mutlaka daha doğru anlıyacaklarına inandığım gibi , benim böyle ağır bir yükümlülüğü yerine getirirken,bunun bir tarihi yok etmek değil,onurlu ve şaibesiz bir elveda olduğunu hissedeceklerine o zaman da hep inandım.


Kaldı ki tarihi hiç birimiz yok edemeyiz,hele Göztepe gibi bir tarihi asla.
Anıları temiz tutabilmek,koruyabilmek bazen yaşamın önüne geçebiliyor.


Şimdi,
2002 yılındaki mahkeme kararı dernekler masasında bilmediğim nedenlerle  işleme girmediğinden,halen dernekler masasında mükellefiyetlerini yerine getirmemiş ama açık görünen
GÖZTEPE SPOR KULÜBÜ DENİZCİLİK ŞUBESİ DERNEĞİ nin başkanı olarak yeni bir yargılama süreci ile karşı karşıyayım.


Gerekli beyannamelerin 2006 yılında verilmediğinden bahisle para cezası ile cezalandırılıyorum.
İki şık var,ben hukukçu değilim ama derneğin açık göründüğü varsayılıyor,ya gidip mahkeme kararını çıkartıp işleme konulmasını sağlayacağım,ya da yasal işlemleri tamamlayıp bu derneği yaşatıp yaşatmıyacağıma karar vereceğim,tabii ki mümkünse.


Bu dernek benim malım değil,benim asli görevim yaşatmak bunu biliyorum ama sizler istemedikten sonra bu mümkün değil.
Saygılarımla.


Erkut SOYSAL

Hiç yorum yok: