19 Temmuz 2010 Pazartesi

Yoruma gerek olmayan,altına imza atılan,

From: nedim ince

Sent: Monday, July 19, 2010 4:47 PM

To: yelkenyorum@ gmail.com

Subject: soru sormak





Merhaba,

Büyük oğlum Ulaş Kanada Vancouve^'da UBC'de Sosyoloji Yüksek Lisansı yaptıktan sonra ABD'de Cornell Üniveristesi' nde Siyaset Bilimleri doktorası yapmaya başladı ve tezi yazma aşamasına geldi. Bu bilgileri neden veriyorum tabii ki oğlumla gurur duyuyorum ama yazmamın asıl nedeni:

- Ulaş ne öğreniyorsun? soruma;

- Baba soru sormasını öğreniyorum.

yanıtı vermesini aklıma mıhladığım içindir...

Selam ve sevgiyle...

Dr. Nedim İNCE



Not: Ulaş yaşamı 8 yaşından itibaren denizi de içine alacak şekilde öğrendi. Ne yazık ki akademik kaygılar lise sonda lisanlı yelken yarışçılığının sonu oldu.

Yakıt iskelesine uçak yanaşırmı diye soranlara.


Erkut Soysal

Hiç yorum yok: