22 Aralık 2009 Salı

Etik nedir.

RE: [DENİZ-YELKEN] 12/22/2009 12:05:00 AM


Tue, December 22, 2009 8:51:48 AMFrom: "Unsal, Burcak" View Contact

To: Erkut Soysal





--------------------------------------------------------------------------------





Dayım, yazın için teşekkürler. Çok güzel yazmışsın. Ben şahsen Göztepe Spor Klubübü bünyesi dışında ayrı bir "Göztepe" olgusuna sıcak bakmıyorum. Şu anda Spor Klubü bünyesinde uygun çalışma şartları var ve ben geriye döndüler diye duymuştum.


Nitekim Yelken Federasyon'un sayfasını inceledim. Bundan iki yıl önce Göztepe Yelken Kulübü adı altında ayrı bir kulüp varken şu anda sadece Göztepe Spor Kulubü Yelken Şubesi geçiyor. Başkanı aynı kişi olarak geçiyor. Web adresi de kulübün adresi...

Hal böyleyken bu çok yeni tarihli yazıda hala farklı bir yelken kulübünden söz edilmesi çok garip.

Sevgiler...


--------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: