27 Ekim 2009 Salı

OLMADI

denize çıkacaktık,kiralanmış tekne ile
AMA OLMADI

saat 1100 da buluşup birlikte olacaktık
AMA OLMADI

ben kiralanmış tekneye bininceye kadar hiçbir şeye müdahale etmiyecektim öyle planlamıştım kendimce
AMA OLMADI

tekneye bindiğimizde
denize çıkmadan önce yapılması gereken işleri anlatacaktım
AMA OLMADI

teknede iken yapılması gereken kontrolleri anlatacaktım
AMA OLMADI

tekneye binip yola çıkmadan yapılması gerek seyir planını anlatacaktım
AMA OLMADI

bağlı teknede denize çıkarken yani avara olurken nasıl bir sıralama ile davranılacağını ve iş bölümü yapılacağını anlatacaktım
AMA OLMADI

Denize çıkıldığında dışarıdaki hava ile ilgili trimlerin nasıl yapılacağını anlatacaktım
AMA OLMADI

seyir planında zamansal programın nasıl yapılacağını anlatacaktım
AMA OLMADI

seyrin harita üzerinde incelenmesini anlatacaktım
AMA OLMADI

bir yere gidecek bağlanacaktık
AMA OLMADI

nasıl demirlenir veya nasıl bağlanılır anlatacaktım
AMA OLMADI

teknede veya bağlandığımız yerde bir yemek yiyecektik
AMA OLMADI

akşam sekiz dönecektik
AMA OLMADI

dönüp bağlanır iken uygulanacak işler ve sıralamaları anlatacaktım
AMA OLMADI

tekneden nasıl ayrılanılacağını anlatacaktım
AMA OLMADI

bir yere oturup günün analizini yapacaktım
AMA OLMADI

değil denize çıkmak ,pazar günü hiç birlikte olamadık
hatta cumartesi gecesi bile birlikte olamadık,

İŞN ÖZÜ
denizi anlatacaktım
AMA OLMADI


SONUÇTA:

İstanbul a gitmem yanlıştı,bunları olamıyabileceğini görmem lazımdı
OLMADI

DÜŞÜNMEDEN KONUSMANIN CEZASI SONRADAN DÜŞÜNMEYE MAHKUM OLMAKTIR. GİBBON

Hiç yorum yok: