16 Ocak 2008 Çarşamba

Bana ne

İstek üzerine tekrar yayınlıyorum.


Bi sürü yazışma oluyor yine,
bir deniz sever kötü havada denize çıkmış
talihsizlik,
motoru bozulmuş,kıyıya gelmiş,galiba altınıda vurmuş,sonra çıkamayınnca,güzelce karaya oturtmuş tekneyi.herkesi kurtarmış,

olay aslında bukadar normal,hepimizin başına gelebilir.
Hem sonra herkesin bilgisi kendine yeterli,sanırım kendi teknesi,teknedekiler dostları.zaten gezmeye çıkmışlar,gezmeye çıkınca herşey serbest,
kaldı ki tekneler batar,titanik bile battı,
bize ne,

Geçmiş olsun deyip geçelim,
geçelimde ,olmuyor,hala karaya oturmaktan başka alternatif neden yoktu bilirsem faydalı olur bana diye düşünüyorum ,buda benim fikrim,kime ne.


Açıklarsın,açıklamazsın kendi tercihidir,kaza yapanın,
pardon kaza değil bu,kendileri güzelce oturtmuşlar.
İlgilenmek bile kabahat oldu.
Anlamağa,öğrenmeğe çalışanları bazı arkadaşlarımız hemen haşlıyorlar
federasyonları da hemen durumda vazife çıkardı ,açıkladı,ehliyeti benden alsaydı bunlar olmazdı,çünkü federasyonun ehliyeti en büyük
Denizin okulu denizdir.Başka yerden öğrenmişsen çarpar.Kimsede en büyük değildir,sen sus başkaları konuşsun tarzıda geçmez denizde,herkes kendi teknesinin kaptanıdır.
Bende saçmalamağa başladım.
Ne karışıyoryorsun sana ne.

Deniz-yelken adına

Erkut Soysal

Hiç yorum yok: