25 Eylül 2007 Salı

AYNI TONOZDA 30 YIL

30 yıldır teknemi bağladığım,düzenimi kurduğum,kimseye ait olmayan bir yerde kurallara da uygun bağlı teknemi ,sen burada otuz yıldır kalıyorsun yeter artık biraz da biz kalalım tekne bağlıyalım yaklaşımı ile oradan kaldırtmayı düşünmek bana biraz garip geldi,liman ve barınakların sahipsizliği yerine yetersizliğinin size yer verilmesini zorlaştırdığını anlatsanız daha anlaşılır bir ifade olurdu sanırım.
Ama" sen git ben bağlayayım "mantığı (hatta mantıksızlığı) kabul edilebilir birşey değildir.Bunu zor bulduğunuz yere gelip sen git buraya ben teknemi bağlıyayım diyebilen biri olduğunda ancak anlarsınız.

Erkut Soysal

"ertanko@superonline.com" wrote:

iyi günler bu gurupta her şeyi konuşabilmeliyiz. tabiki kimseyi kırmadan, sinirlenmeden. bahsettiğiniz yerleri bilmem ama yağma hasanın böreği gibi kaptığı yeri sahiplenmesi maalesef yaşadığım yer olan geliboluda'da var. adamın bana söylediği söz; ''ben burayı 30 yıldır kullanıyorum. arkadaş sen başka yere bağla''ne güzel sen 30 yıl kullanmışsın bırak bizde 30 yıl kullanalım bakalım iyi oluyormuymuş. emekli olduktan sonra küçük bir tekne alıp bende çok sevdiğim denize bir heves çıkmaya başladım. ancak iç limanda bir yer edininceye kadar bir hayli zahmet çektim. tabi bu liman ve balıkçı barınaklarının sahipsiz olmasından kaynaklanıyor. deniz kıyısında olan her yerleşim biriminde yeteri kadar bu konu ile ilgili yatırım yapılmazsa, ve yerel yöneticiler tarafından barınak ve limanlar kontrol altına alınmazsa bu olaylar sürüp gidecektir. ertank17

deniz-yelken adına
Erkut Soysal

Hiç yorum yok: