12 Temmuz 2007 Perşembe

KONU NEDİR

İKİNCİ EL YABANCI BAYRAK SÖYLEŞİLERİ

Sayın Genç

Amacım mevcut rahatsızlıkları veya hassasiyetleri daha da konunun içine çekmeden ,öze inmemiz gerektiğini vurgulamaktır.

Ben ,sizin dilinizle teşhis doğru konulursa,tedavinin de çok kolaylaşacağı inancındayım,ama tedavide başarıda bu yoldaki isteğin de nekadar önemli olduğunu benden iyi bilirsiniz mutlaka.

Yine sizin dilinizle hasta olmadığı halde,aynı semptomları gösterip gerçek hastalara sağlanan ayrıcalıkların hastaymışcasına başkalarınca kullanılışının sergilenmesi çözüme yardım etmiyecektir.

Gerçekten ihtiyacı olmayan birinin ekonomik şartlar nedeni ile bayrağından teknesinde vazgeçmesi kadar, böyle bir uygulamayı fertlerine yaptıran sistemin yargılanması ve bu sakatlığın kaldırılması,bu kaldırışın da ,uygulanırken sadece sivil toplumun değil,sektörün ve kamu yönetiminin yararlarının göz ardı edilmemesini anlatmaya çalışıyorum.

Bence konu içerideki vergiler değildir ilk anda,
Buna benzer onlarca malzemede aynı uygulama yapılmaktadır.

Konu teknenin lüks olmadığını anlatabilmektir, tüketim değil üretim malzemesi olduğunu sergileyebilmektir.
Bilmiyorum bunu da nasıl becereceğiz,bu işin yükü sizlere düşüyor,
ve de bu ayrıcalığı tekneler için istediğimizde bunu başkalarına,
aynı vergi koşullarına tabi diğer kesimlere kabul ettirebilmektir ,anlatabilmektir zor olan.

İsmin iyi konulması şarttır,insanlara teknelerin ve denizin ulaşılamaz olmadığını,yetkililere de bunu sağlamakla yükümlü olduklarını anlatmak için organize olmalıyız.

Bu nedenle yabancı bayraklı tekneler yerine,Ulusal bayraklı teknelerimizin sorunlarından başlamalıyız,yerli üretimimizi gözden geçirmeli,destek olmalıyız,özendirmeliyiz insanımızı,

çözümün bir ayağı da budur.
İnsanların tekneye ulaşamamasıdır problem.

Bence.

Konuşabildikçe anlaşacağımız kesindir.

Erkut Soysal

Hiç yorum yok: