3 Haziran 2007 Pazar

Sponsor arayışta hedef kitle

SPONSOR ARAYIŞTA HEDEF KİTLE

“Yeni bir ulusal spor olarak yelken,”

Bu kavramın açıklanması gerekiyor bence,yelken zaten ülkemizin ulusal sporlarından biridir ve bu sıralarda uluslararası seviyede de başarılarını takip etmekteyiz.
Ulusal birimlerce yönetilip yönlendirilmektedir.
Kavram,” geleneksel sporlar yanına konulabilecek” anlamını taşıyorsa,önce geleneksel olması gerekmektedir,geleneksel sporlar tarifine uyması da geleneklerimizin belirlediği yaşam tarzının bir yansımasını gerektirir ki böyle bir tarife gireceğini sanmıyorum.
Deyiş ;yelken, ulusal spor politikamız içerisinde bundan böyle daha bir öncelikle yer almalıdır ise mutlaka doğrudur,
Bireysel bir spormuş gibi görünmesine rağmen,su,tesis,malzeme,teknoloji ve para gerektirdiği kadar, zaman ,ekip ve rakip de bu sporda yarışmacı düzeyi için önemli olduğundan,ulusal politika desteği şarttır.
Çok hızlı gelişen teknolojisi ile bu konuda üretim yapan veya bu spor dalında kullanılan elit bireysel tüketim malzemesi pazarlayanların veya bu pazarın geleceğini dogru görenlerin ilgi dalı olması kaçınılmazdır.

“”Sponsor arayışında hedef kitle””.

Erkut Soysal

Hiç yorum yok: