13 Haziran 2007 Çarşamba

İKİNCİ EL TEKNE

İkinci el tekne ile ilgili bilgi isteği üzerine;


Merhaba,
Kaç yıl daha sağlıklı bir şekilde (47 yaşındayım) yaşayacağımı bilmediğim için, hep hayalini kurduğum ikinci el bir tekneyi (Yaklaşık 20-25 yaşında, 8 metre civarında, dört kişinin bir aile için) “bu yıl içinde” almayı planlıyorum. Mehmet bey, Okay beye profesyonel yardım almayı öneriyor. Ancak sorun, zaten içinde bulunmadığımız bir sektörde gözümüz kapalı güveneceğimiz bir profesyoneli nerede bulacağız ve bu hizmetin bedeli nedir? En az birkaç kişinin olumlu referans vereceği bir şirket veya uzmana nasıl ulaşabiliriz?

..............................................................oooooooooooo..........................................................................

Sayın Hasan Taş


Tekne sahibi olmak yaşamda denenmesi gereken bir köşe taşıdır.

Tekne sahiplerinin hepsi düşündüğünüz gibi sağlıklı kişiler değillerdir ve olmalarıda gerekmez.

Bu işte profesyonel yardım, ancak siz tekneyi ne için almak istediğinizi gereğince anlatabilirseniz mümkün olur,onun dışında kimsenin sizin açınızdan olayı görmesi mümkün değildir.

Siz tekneyi seçersiniz,profesyoneller inceler ve fiat -malzeme kıyaslamasını yaparlar,bunu bedelli yapanlar vardır,bedelsiz yapanlar vardır.

Her tekne özeldir,kendine hastır,önemli olan sizin onunla geliştireceğiniz ilişkinizdir.

Ve her tekne yeni bir dünyadır,bunu keyif veya ızdırap haline sokabilmek sizin elinizdedir,nasıl ki siz yaşınızı belirtip daha nekadar diyorsanız,ben teknelerin ölümsüzlüğüne inanmama rağmen,teknelerin de bunu söyleyebileceğini çok yaşadım.

Erkut Soysal

Hiç yorum yok: