15 Mayıs 2007 Salı

Denizdekiler

Sevgili TEo hint denizindeki olasi firtinalari guzergah> uzerindeki konaklama yerlerini> belirtmenin o rotada seyreden denizci arkadaslara yardimci olacagi> suphesiz ama tum> bunlarin otesinde bence atladihin cok onemli bir nokta varki> bahsettememn beni sasırttı> tum firtinalardan daga tehlikeli tum tehlikelerden daga (Eminim> anladin ).>>>>

Teo Sariaslan <teocoral@yahoo. com> wrote:>>

Sevgili Ahmet Devran ve Arslan Turkogul>> Denizlerde dolasmak ve oralarda olmak cok guzel>> ..Sizleri kiskaniyorum ... Benim teknem 3 yildir karada>> , tekneyi buyuttum (18 mt. Hull length oldu !) cok>> fazla tamirata girdim ve isler uzadi . Bu yaz indirip>> Maldivlere gitmek istiyorum .Gecen Kasim - aralik>> ayinda Maldivlere 30 mt. boyunda lux bir gulet>> goturdum . Cok kotu havalar yedik . O aylarda hint>> okyanusu cok sert olabiliyor . Her ne kadar SW>> musonlar kadar sert olmasada ! .>> Fakat Bali den direct Maldivlere gelmek cok zor arada>> hem cok mesafe var hemde o bolgede gorulecek cok yer>> var , Malaca canaldan gececeksiniz sanirim .>> Onununuzde muhtesem Thailand var :))Mlasia'nin Lankavi>> adasida hem alis veris icin cok ucuzdur hemde marina (>> royal marina ) cok ucuz ve guzel .>> Pruvaniz neta , ruzgariniz istediginiz gibi olsun>> Sevgiler selamlar teoman Sariaslan>>

Hiç yorum yok: